vineri, 8 februarie 2008

istoria virtuala a zilei de 8 februarie

m-a busit brusc o idee nebuna: oare ce am mai facut eu in data de 8 februarie pana acum? asa ca am dat iama in contu' de yahoo, cel mai vechi din cele de le folosesc acum si am cotrobait prin mailuri sa gasesc ceva indicii din trecut; a iesit asa:
in 2003, deprindeam tainele organizarii si promovarii de evenimente si eram cu mainile pana la cot in coca, sau mai bine zis in corel clocind un afis de eveniment (il postam dar nu am reusit sa-l gasesc)
in 2004 castigam 1000 de dolari daca bla-bla... cum puii mei o fi ramas mail-ul asta 4 ani acolo? :))
in 2005 am aflat ca avem timp; culmea face sa fi fost prins pana peste cap cu un proiect international si nu aveam timp nici sa fumez
in 2006 am fost in music club sa sarbatoresc ceva, tot nu m-am prins ce; se pare ca cineva pleca undeva pt o buca' de vreme
in 2007, ei bine, in 2007 nu s-a intamplat nimic. ma bucuram de viata si atat

si asa se scrie istoria zilei de azi! tu ce ai facut pe 8 februarie?


Un comentariu:

Anonim spunea...

p 8 februarie...am tras un ingeresc pui de somn..dupa kre am frekt menta in stil dracesc :> citind mailuri si injurand.dupa kre am obosit si am tras un pui de somn divin :))