miercuri, 27 februarie 2008

o saptamana din viata unui scorpion


incep saptamana cu pofta de munca, de munca pentru altii, asa ca pun repede mana pe pagini aurii ca sa gasesc o echipa de meseriasi bazati. cu datul de telefoane si detalii tehnice legate de lucrare se duce naibii ziua. marti e zi de platit taxe si in general hartogaraie pe la diverse ghisee. lucrurile merg atat de repede incat numai fac nimic altceva toata ziua. miercuri, ei bine, miercurea e ziua in care curg banii gramada! atat de multi incat platesc toate datoriile, decorez casa si mai si raman pentru ceva tratamente pe la medic. doar o zi a trecut de cand nu m-am ocupat de hartii, dar nici o problema, astazi e joi si daca e joi garantat rezolv tot.

daca e vineri, e aproape weekend. ei bine, aici e deruta totala. ma chinui toata ziua sa pregatesc locuinta de musafiri, cand colo, surpriza: sambata plec la plimbare! pai si cu musafirii pentru care m-am pregatit o zi intreaga cum ramane? pai nu stiu, cred ca au disparut in neant. partea buna e ca desi miercuri am spart o poala de bani, inca mai am bani pentru plecarea asta. duminica e destul de clar, o ard aiurea si ma odihnesc ca doar urmeaza o saptamana grea.

ei bine asa ar arata saptamana mea, conform horoscopului zilnic. nu pot decat sa ma declar surprins de faptul ca nu se pomeneste nimic de munca. dar bani, garla, va sa zica am obiceiul sa castig la loto des. o alta problema pe care o sesizez in comportamentul meu e ca sunt cam singur: nimic de familie, iubita ori sotie. nici cu prietenii nu stau pe roze, din moment ce ne-am cam tapit cu vizita. acum nu stiu sigur cine a fost de vina, eu sau ei. totusi ma incanta grija mea constanta pentru redecorarea casei.

hai inapoi la realitate ca printre astre ciudat mai e!

Niciun comentariu: