luni, 17 martie 2008

despre demotivare

de 3 zile nu am mai scris nimic si am si motive:

unul ar fi ca am avut un we plin sau mai bine zis o sambata noapte nebuna si o duminica de somn si recuperare. abia acum i-am inteles si eu pe prietenii care imi spuneau: bai danutz, ma resimt dupa noaptea trecuta. poate ca unde am fost constant cel mai tinerel din gasca si nu ma resimteam mai deloc, dar mi-am pierdut antrenamentul.

un altul ar fi ca eram dezamagit de blogosfera asta si de cati oameni pot scrie despre b*ni p*a*h teava, p*xjx*de, haicifradupa4, txrxaxfxixc si asta doar ca sa atraga romani de cauta la gogu asa ceva sa dea cu butonu' ala chit-chit. si decat sa fiu asociat cu ei, mai bine ma las. si totusi nu e totul pierdut. tot pe net ii gasesti si pe dono, cabral, inca "someone", buhnici. si brusc iti revine cheful de citit si scris. asa ca inchei aici astazi, dar maine pregatim o analiza complexa domne!

3 comentarii:

Valy spunea...

Conteaza pana la urma rezultatul final. Drumul motivatie poate fi intortocheat , plin de capcane emotionale . Dar in cele din urma eu ma bucur ca ai ales sa continui . Imi face placere intodeauna ceea ce scoti in evidenta si ca sa fiu mai sincer "Imi place vorbele lu Dani" .

Anonim spunea...

atunci... waiting. Merci pentru vorbe.

Anonim spunea...

Uite si de asta merita... Ca mai gasesti oameni ca tine sa te motiveze.